ژِیمناستیک کار کی بودم من
نوشته شده توسط : امین

آخی..من بچه ک بودم ی ژیمناستیک کار بودم واقن :))

بدنم همیشه خیلی نرم بود و 180 هام رو عالی میزدم :))

الانا دیه 150 میزنم تا 180 :|..خیلی وقتم هس ک کار نکردم :|

ولی بدنم هنو نرم هس...من ازوناییم ک میتونم دو تا دستامو قلاب

کنم از جلو ببرم پشت تا ته...اصن حس خیلی خوبی هم داره..

حس میکنم خستگیام میره یکم...فردا هم باشگا دارم و ی رضایت 

نامه برا سالنم باید میدادم مامانم امضا کنه ک ندادم :||...شت :/

یادم رف -___-





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: